Regulamin konferencji „Kongres POZ & AOS”
  1. Konferencja „Kongres POZ & AOS”, zwana dalej „Konferencją” odbywa się w dniach 16-17 maja 2025 r. w Hotelu Sound Garden Warszawa.
  2. Organizatorem Konferencji jest Vicommi Media Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Wiernej 23/52, REGON 528450993, NIP 5243005069, KRS 0001102154 zwana dalej Organizatorem.
  3. Uczestnikami Konferencji są lekarze, pielęgniarki, przedstawicieli firm farmaceutycznych oraz zaproszeni wykładowcy, a także inne zawody medyczne zainteresowane tematyką konferencji.
  4. Warunkiem uczestnictwa w Konferencji jest rejestracja dokonana na stronie internetowej https://kongrespoz.pl  i dokonanie opłaty konferencyjnej, zgodnie z tabelą opłat, znajdującej się pod adresem https://kongrespoz.pl.
  5. W ramach opłaty konferencyjnej uczestnik Konferencji otrzymuje: uczestnictwo w wykładach, zestaw materiałów konferencyjnych oraz edukacyjnych, wystawę nowoczesnych rozwiązań firm farmaceutycznych, przerwy kawowe, lunch, imienny certyfikat z punktami edukacyjnymi oraz zakwaterowanie (w przypadku wybrania odpowiedniej opcji w panelu rejestracyjnym).
  6. Jedyną możliwą formą zgłoszenia swojego udziału w konferencji jest wypełnienie formularza rejestracyjnego dostępnego pod adresem https://kongrespoz.pl.
  7. W przypadku nieuiszczenia przez Uczestnika opłaty rejestracyjnej Organizator ma prawo odmówić Uczestnikowi udziału w Konferencji.
  8. Wpłaty za uczestnictwo w Konferencji należy kierować na konto Organizatora:  Vicommi Media, ul. Wierna 23/52, 03-890 Warszawa, Bank Millennium S.A., 97 1160 2202 0000 0006 1187 7483, tytułem: imię i nazwisko uczestnika – Kongres POZ & AOS.
  9. W przypadku rezygnacji z uczestnictwa w Konferencji do dnia 28 lutego 2025 roku Organizator zwróci całą uiszczoną kwotę na konto bankowe, z którego pochodziła wpłata.
  10. W przypadku rezygnacji z uczestnictwa w Konferencji po 28 lutego 2025 roku Uczestnikowi nie przysługuje zwrot wpłaconych środków. Uczestnik może natomiast wskazać w swoje miejsce innego uczestnika.
  11. Organizator dokłada wszelkich starań, by w sposób przejrzysty i kompletny przedstawić program wydarzenia, zastrzega sobie natomiast prawo do zmiany prelegentów z przyczyn od niego niezależnych lub zmiany tytułów wykładów. Uczestnikowi nie przysługuje w takim przypadku prawo do odszkodowania ze strony Organizatora.
  12. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy Uczestników w przypadku ich zgubienia, zniszczenia lub kradzieży podczas Konferencji.
  13. Uczestnicy ponoszą pełną odpowiedzialność materialną za dokonane przez siebie szkody w miejscu organizacji Konferencji
  14. Wraz z akceptacją niniejszego regulaminu Uczestnik wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Organizatora Konferencji  w zakresie niezbędnym do realizacji Konferencji w czasie jej trwania, a także po jej zakończeniu (w zakresie i czasie określonym przez dedykowane przepisy prawa). Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych jest dobrowolne, lecz jest ono niezbędne do realizacji udziału w konferencji.
  15. Reklamacji zakupionego udziału w konferencji można dokonać poprzez dokonanie zgłoszenia na adres e-mail: kontakt@vicommi.pl. Uprzejmie prosimy, by w treści wiadomości znalazły się: numer zamówienia, imię i nazwisko, treść reklamacji.
  16. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 7 dni roboczych liczonych od momentu otrzymania wiadomości e-mail. Dział obsługi klienta odpowie na reklamację drogą mailową.
  17. Zgłoszenie udziału w Konferencji jest równoznaczne z akceptacją przez Uczestnika niniejszego Regulaminu.