Regulamin konferencji „Forum Opieki Zintegrowanej 2025”
- Konferencja „Forum Opieki Zintegrowanej”, zwana dalej „Konferencją” odbywa się w dniach 10-11 października 2025 r., w Hotelu Airport Okęcie Warszawa.
- Organizatorem Konferencji jest Vicommi Media Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Wiernej 23/52, REGON 528450993, NIP 5243005069, KRS 0001102154 zwana dalej Organizatorem.
- Uczestnikami Konferencji są lekarze, pielęgniarki, przedstawicieli firm farmaceutycznych oraz zaproszeni wykładowcy oraz inne zawody medyczne zainteresowane tematyką konferencji.
- Warunkiem uczestnictwa w Konferencji jest rejestracja dokonana na stronie internetowej https://kongrespoz.pl i dokonanie opłaty konferencyjnej, zgodnie z tabelą opłat, znajdującej się pod adresem https://kongrespoz.pl.
- W ramach opłaty konferencyjnej uczestnik Konferencji otrzymuje: uczestnictwo w wykładach, zestaw materiałów konferencyjnych oraz edukacyjnych, wystawę nowoczesnych rozwiązań firm farmaceutycznych, przerwy kawowe, lunch, imienny certyfikat z punktami edukacyjnymi oraz zakwaterowanie (w przypadku wybrania odpowiedniej opcji w panelu rejestracyjnym).
- Jedyną możliwą formą zgłoszenia swojego udziału w konferencji jest wypełnienie formularza rejestracyjnego, dostępnego pod adresem https://kongrespoz.pl.
- W przypadku nie uiszczenia przez Uczestnika opłaty rejestracyjnej Organizator ma prawo odmówić temu Uczestnikowi udziału w Konferencji.
- Wpłaty za uczestnictwo w Konferencji należy kierować na konto Organizatora: Vicommi Media, ul. Wierna 23/52, 03-890 Warszawa, Bank Millennium S.A., 97 1160 2202 0000 0006 1187 7483, tytułem: imię i nazwisko uczestnika – Forum Opieki Zintegrowanej.
- W przypadku rezygnacji z uczestnictwa w Konferencji do dnia 31 marca 2025 roku Organizator zwróci całą uiszczoną kwotę na konto bankowe, z którego pochodziła wpłata.
- W przypadku rezygnacji z uczestnictwa w Konferencji po 31 marca 2025 roku Uczestnikowi nie przysługuje zwrot wpłaconych środków. Uczestnik może natomiast wskazać w swoje miejsce inne uczestnika.
- Organizator dokładna wszelkich starań, by sposób przejrzysty i kompletny przedstawić program wydarzenia, zastrzega sobie natomiast prawo do zmiany prelegentów z przyczyn od niego niezależnych lub zmiany tytułów wykładów. Uczestnikowi nie przysługuje w takim przypadku prawo do odszkodowania ze strony Organizatora.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy Uczestników w przypadku ich zgubienia, zniszczenia lub kradzieży podczas Konferencji.
- Uczestnicy ponoszą pełną odpowiedzialność materialną za dokonane przez siebie szkody w miejscu organizacji Konferencji
- Wraz z akceptacją niniejszego regulaminu Uczestnik wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Organizatora Konferencji w zakresie niezbędnym do realizacji Konferencji w czasie jej trwania, a także po jej zakończeniu (w zakresie i czasie określonym przez dedykowane przepisy prawa). Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych jest dobrowolne, lecz jest ono niezbędne do realizacji udziału w konferencji.
- Reklamacji zakupionego udziału w konferencji można dokonać poprzez dokonanie zgłoszenia na adres e-mail kontakt@vicommi.pl. Uprzejmie prosimy, by w treści wiadomości znalazły się: numer zamówienia, imię i nazwisko, treść reklamacji.
- Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 7 dni roboczych liczonych od momentu otrzymania wiadomości e-mail. Dział obsługi klienta odpowie na reklamację drogą mailową.
- Zgłoszenie udziału w Konferencji jest równoznaczne z akceptacją przez Uczestnika niniejszego Regulaminu.